Ευρωεκλογές: πόσα ξοδεύουν τα κόμματα στα σόσιαλ;
Γεύση Καϊμάκη
Πέμπτη, 6 Ιουνίου 2024 - 6 λεπτά
Ενώ στις προηγούμενες εκλογές το ευρωπαϊκό κόμμα των πρασίνων ήταν αυτό που είχε ξοδέψει τα περισσότερα σε διαφημίσεις στα social, το αμέσως επόμενο διάστημα, το κόμμα Ταυτότητα και Δημοκρατία (ακροδεξιά, σε αυτό ανήκουν ο Εθνικός Συναγερμός στη Γαλλία και η Εναλλακτική για την Γερμανία) ήταν αυτό που επένδυσε περισσότερο στα social. Φυσικά περιμένουμε και τους τελικούς αριθμούς για αυτές τις ευρωεκλογές.
Κάποια από τα κόμματα στρέφονται και στους Influencers για να πείσουν τη νέα γενιά να τους υποστηρίξει. Το TikTok ωστόσο δεν αφήνει τους δημιουργούς να πληρώνονται για πολιτικό περιεχόμενο. Και ακόμα είναι κάμποσοι οι Influencers που κατεβαίνουν στον πολιτικό στίβο όπως ο Κύπριος YouTuber Φειδίας Παναγιώτου. Κουβεντιάζουμε με τον Χρήστο Μιχαηλίδη στον «Καθρέφτη» του Πρώτου.
Εγγραφή στο podcast
Latest
Podcasts
-
Global News Podcast BBC
Trump 'assassination' attempt: What we know about the suspect
His known activity paints a mixed picture of his politics and he appears to have felt strongly about Ukraine's war effort. Also in this podcast: Germany introduces controls on all of its external borders, an American pastor held in a Chinese jail for 18 years is finally home, the BBC gets rare testimony from women in Iran who say they've been persecuted after posting on social media, and the big winners and losers at this year's Emmy awards.
Weather&go!
-
Mon
28°C
-
Tue
27°C
-
Wed
27°C
-
Thu
27°C
-
Fri
26°C